همانطور که برای شرکت در یک نمایش برادوی آماده می شوید، می خواهید مطمئن شوید که لباس مناسبی برای آن موقعیت می پوشید.

  1. لباس محل برگزاری

تئاترهای برادوی اغلب تاریخی و آراسته هستند، بنابراین مطابق با آن لباس بپوشید. از لباس‌های غیررسمی یا آشکاری که ممکن است حواس‌تان را پرت یا نامناسب کنند، اجتناب کنید. لباس های ظریف و پیچیده ای را انتخاب کنید که دکوراسیون تئاتر را تکمیل کند.

  1. موضوع نمایش را در نظر بگیرید

موضوع نمایشی که در آن شرکت می کنید ممکن است بر انتخاب لباس شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید به یک موزیکال بر اساس یک رمان کلاسیک بروید، ممکن است بخواهید لباس های مناسب دوره بپوشید.

  1. لباس برای راحتی

در حالی که می خواهید شیک به نظر برسید، می خواهید راحت هم باشید. کفشی را انتخاب کنید که راحت باشد و در حین اجرا باعث ایجاد تاول یا ناراحتی نشود.

  1. لایه ها دوست شما هستند

تئاترهای برادوی ممکن است سرد باشند، بنابراین چند لایه لباس بپوشید. در صورت نیاز یک ژاکت یا ژاکت سبک به همراه داشته باشید تا در حین اجرا بپوشید.

  1. دسترسی هوشمندانه

اکسسوری ها میتوانند یک لباس را بسازند یا بشکنند. اکسسوری هایی را انتخاب کنید که مکمل لباس شما باشد و ظرافتی را به شما اضافه کند، مانند یک گردنبند معمولی یا یک جفت گوشواره.

  1. کلاه و دستکش

اگر در یک نمایش با موضوع تعطیلات یا یک اجرای رسمی شرکت می کنید، پوشیدن کلاه و دستکش را در نظر بگیرید. این امر باعث می شود تا ظاهری پیچیده به لباس شما بیافزاید و دست و سر شما را گرم نگه دارد.

  1. لباس مناسبت

هنگام انتخاب لباس خود، زمان سال و مناسبت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در یک برنامه شب سال نو شرکت می کنید، ممکن است بخواهید چیزی درخشان و جشن بپوشید.

  1. مراقب کد لباس باشید

برخی از نمایش ها ممکن است کد لباس خاصی داشته باشند، بنابراین حتماً وب سایت تئاتر را بررسی کنید یا از قبل با گیشه تماس بگیرید. اگر لباس رسمی است، نمی خواهید با شلوار جین و تیشرت ظاهر شوید.

  1. در این کار زیاده روی نکنید

به یاد داشته باشید، تمرکز باید روی عملکرد باشد، نه لباس شما. از پوشیدن بیش از حد لوازم جانبی یا پوشیدن هر چیزی که بیش از حد زرق و برق دار است که ممکن است حواس نمایش را منحرف کند، خودداری کنید.

  1. لباس مناسب آب و هوا

پیش بینی آب و هوا را قبل از نمایش بررسی کنید و مطابق با آن لباس بپوشید. شما نمی خواهید با پوشیدن بهترین لباس و کفش پاشنه بلند خود در باران گرفتار شوید.

  1. محترم باشید

به یاد داشته باشید که شما در یک اجرا شرکت می کنید، نه یک نمایش مد. از پوشیدن لباس های آشکار یا تحریک آمیز که ممکن است حواس پرتی یا نامناسب باشد خودداری کنید.

  1. لباس برای تماشاگران

هنگام انتخاب لباس خود، سن و ترجیحات مخاطب را در نظر بگیرید. شما نمی خواهید چیزی بپوشید که ممکن است برای کودکان یا افراد مسن نامناسب باشد.

  1. اصول را فراموش نکنید

حتما لباس های تمیز و اتو شده بپوشید و کفش هایتان را جلا دهید. شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید، نه این که به تازگی از رختخواب بیرون آمده اید.

  1. یک لمس شخصی اضافه کنید

با یک اکسسوری منحصر به فرد یا یک تکه بیانی، یک رنگ شخصی به لباس خود اضافه کنید. این کار لباس شما را برجسته می کند و شخصیت شما را نشان می دهد.

  1. لباس مناسبت

به یاد داشته باشید که شما در یک اجرا شرکت می کنید، نه یک مهمانی کوکتل. از پوشیدن هر چیزی که بیش از حد رسمی یا بیش از حد بالاست که ممکن است برای آن مناسبت نامناسب باشد، خودداری کنید.

  1. مواظب نشستن باشید

اگر در ردیف جلو یا روی یک صندلی ممتاز نشسته اید، ممکن است بخواهید از پوشیدن هر چیزی که بیش از حد زرق و برق دار یا حواس پرت می کند اجتناب کنید. شما نمی خواهید حواس شما را از اجرا پرت کنید.

  1. بیش از حد به آن فکر نکنید

به یاد داشته باشید، مهمترین چیز این است که راحت باشید و اوقات خوشی داشته باشید. در مورد لباس پوشیدن خیلی استرس نداشته باشید و از نمایش لذت ببرید!

  1. لباس برای بعد از مهمانی

اگر در یک مراسم بعد از مهمانی یا یک ملاقات و احوالپرسی شرکت می کنید، لباسی را انتخاب کنید که مناسب آن موقعیت باشد. بسته به رویداد ممکن است بخواهید لباس بپوشید یا لباس کم بپوشید.

  1. هاسرگرم کننده است!

مهمترین چیز این است که از نمایش لذت ببرید و لذت ببرید! لباسی را انتخاب کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و راحتی بدهد و مطمئن باشید که شبی به یاد ماندنی خواهید داشت.

اعتماد به نفس

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...